Využijte celý digitální HR ekosystém nebo jen jeho dílčí části
Najdeme pro vás tu správnou cestu vyhledání potenciálních zaměstnanců a zajistíme moderní digitální průběh výběrového řízení. Úspěch stojí na lidech.
Aplikace pro tablety je určena pro obchodní zástupce a jejich leadery. Zajišťuje komfortní práci s moderními technologiemi, rychlé přehledy o zákaznících, snižuje chybovost obchodníků na minimum, pomáhá s plánováním programu obchodníků i vyhodnocování jejich efektivity.
Aplikace pro mobilní zařízení vytváří příjemnou komunikaci napříč firmou, od informací, přes plány až po gamifikační nástroje. Součástí jsou nástroje pro vytváření a podporu vztahů mezi zaměstnanci. Vlastnosti systému perfektně využijete v rámci interního marketingu.
Naše aplikace posunou vaši firmu dál
Metodika KT1-14 představuje pro zaměstnavatele tvorbu projektů s maximální koncentrací na nejlepší možný výsledek. Ještě větší přínos však má pro vnímání zaměstnanců, kteří jsou zapojeni do projektu využitím nejmodernější metodiky spočívající v psychologické synergii, plynoucí ze spojení podpory rodiny, firmy i dodavatele.
Představení nových produktů formou digitálního eventu připravíme dle cílových skupin, zajistíme realizaci, dodáme technické řešení pro stream záznam akce a připravíme veškeré navazující materiály. Pro moderování eventu lze využít celebrity a youtubery z řad smluvních partnerů.
Současní
zaměstnanci
Potenciální
zaměstnanci
Odborné komunity
Zaměstnanci u konkurence
Příbuzné
zdroje zaměstnanců
nebo
Foto
Video
Reklamní texty
Interakční design
Voiceovers
3D rendery
Kreativa
Vytvoříme kreativní postup k oslovení jednotlivých cílových skupin a zjednodušeně řečeno – nalákáme je dostatečně tak, aby se schůzky s vámi zúčastnili. Samozřejmě od nich vyžádáme RSVP a informace, které Vám pomohou ve správném přístupu k jednotlivým uchazečům.
Sběr zpětné vazby v průběhu náborové kampaně od prvního kontaktu až po osobní pohovor.
Zůstaňte s potenciálním zaměstnancem v kontaktu. Osobní profil pod vaší značkou oceníte v budoucnu.
Nabídka zvýhodněných podmínek pro využití vašich služeb. Vyhodnocení náborové kampaně a poznámky k přípravě té příští.
cílové skupiny,
příprava obsahu,
oslovovací strategie
přípomenutí,
ověření účasti,
teaser kampaně
zahájení,
prezentace obsahu,
první Q&A,
individuální konzultace
první ohlasy,
hlavní FAQs,
poděkování
obchodní dovytěžení,
produktová microsite,
aktivace zvýhodnění pro účastníky
Václav Vlček,
Chief Business Officer